Panaszkezelési politika

  • A vevő köteles az árut a szállításkor és azt követően azonnal szemrevételezni. Jogában áll nem átvenni az árut, ha látható mechanikai sérülések vannak rajta, amelyeket nyilvánvalóan a szállítás okozott, vagy ha az áru hiányos. Ilyen esetben köteles a feladóval együtt kárbejelentést készíttetni, vagy megtagadni a csomag átvételét.
  • Az áruk jótállási ideje 24 hónap, és az áru átvételének napján kezdődik.
    fogyasztók.
  • Ha az áru hibás, a vevőnek haladéktalanul értesítenie kell a vevőt.
  • Ha a hiba orvosolható, a vevőnek joga van ahhoz, hogy a hibát térítésmentesen, időben és megfelelő módon kijavíttassa. Az Eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a reklamációt követő 30 napon belül kijavítani.
  • Ha a hiba nem szüntethető meg, és megakadályozza a termék megfelelő használatát, a vevőnek joga van kicserélni a terméket, vagy joga van elállni a szerződéstől. Ez akkor is érvényes, ha a hiba javítható, de a vevő nem tudja megfelelően használni a terméket, mert a hiba a javítás után újra megjelenik.
  • Ha olyan javíthatatlan hibák vannak, amelyek nem teszik az árut használhatatlanná, a vevő jogosult ésszerű árengedményre.
  • A Vevőnek a reklamációt távközlő eszközzel (levél, telefon vagy e-mail) kell benyújtania, és a reklamált árut a vásárlást igazoló bizonylat másolatával együtt át kell adnia az Eladónak. Az Eladó legkésőbb a követelés rendezésének bizonyítékával együtt visszaigazolást állít ki a Vevőnek a követelésről.

Alternatív vitarendezés (ADR)

Az 1. 2016 februárjában a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezésének új rendszerét hozták létre Törvény sz. 391/2015 Coll. a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezéséről.

A törvény célja, hogy új lehetőséget teremtsen a fogyasztók számára, hogy gyorsan, hatékonyan, kevésbé formálisan és mindenekelőtt ingyenesen rendezzék vitás ügyeiket az eladóval. minimális költségekkel. Arról van szó, hogy békés megoldást találjunk, vagy. a fogyasztó és az eladó közötti, a jogvita rendezésére irányuló megállapodás, amely akkor válik kötelező érvényű jogalapdá, ha mindkét fél egyetért annak szövegével.

Az alternatív vitarendezési szervezetek listája

  • A vevőnek – fogyasztónak – joga van jogorvoslati kérelemmel fordulni az eladóhoz (e-mailben a info@renovuj.sk címre), ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó a panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. Ha az Eladó nemleges választ ad erre a megkeresésre, vagy a megkeresés elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani az alternatív vitarendezési szervezethez (a továbbiakban: AVR szervezet) a 391/2015. sz. törvény alapján. Az AVR-szervezetek a 391/2015. sz. törvény 3. §-a szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek. A fogyasztó a 391/2015. sz. törvény 12. §-a szerint meghatározott módon nyújthat be javaslatot. Az ADR-szervezetek listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján: www.mhsr.sk.
  • A fogyasztók az RSO alternatív vitarendezési platformján keresztül is panaszt tehetnek, amely online elérhető a https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm oldalon.
  • Az alternatív vitarendezést csak fogyasztó – olyan természetes személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenysége keretében jár el – veheti igénybe. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből eredő vagy azzal kapcsolatos jogvitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem alkalmazható azokra a vitákra, amelyek értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az alternatív vitarendezési szervezet az alternatív vitarendezés kezdeményezéséért a fogyasztótól legfeljebb 5 EUR (HÉA-t is tartalmazó) díj megfizetését kérheti.

VISSZAVONÁSI ŰRLAP

(csak akkor töltse ki és küldje el ezt az űrlapot, ha el kíván állni a szerződéstől)

– Kinek: ……………………………………………, ( email: …………………………………………… )

– Ezúton értesítem, hogy elállok a következő árukra vonatkozó szerződéstől: …………………………

– A kézhezvétel dátuma : ………………………………………………………………………………

– A fogyasztó neve és vezetékneve : ………………………………………………………………..

– A fogyasztó címe : ……………………………………………………………………………….

– A fogyasztó aláírása (csak akkor, ha ezt a nyomtatványt papíron nyújtja be) ……………

– Dátum …………………………………………………………………………………………………..

Pohodlná platba kartou
U nás můžete pohodlně platit způsobem, jaký vám nejvíc vyhovuje. Kartou či bankovním převodem, nebo přímo při převzetí objednávky.
Garance nejnižších cen
Nejsme velká firma se spoustou zaměstnanců, proto vám umíme zaručit opravdu výhodné ceny. Pokud jste někde našli výhodnější nabídku, ozvěte se nám, připravíme ještě lepší.
Potřebujete poradit?
Jsme tady pro vás. Napište nám, nebo zavolejte. Rádi vám poradíme s výběrem toho nejlepšího řešení.
Můžete nám důvěřovat
Sázíme na dlouhodobý vztah s našimi zákazníky. Záleží nám na vaší maximální spokojenosti. Jsme transparentní a rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.